Kundeservice
Faq og persondatapolitik
Hvordan og hvornår får jeg min vare?
Alle varer som findes i lager sendes inden for 1-2 arbejdsdage, med mindre annet er angitt på produktet. Pakken er forsikret og leveres med bud eller pansret bil, afhængig af leveringsadresse og varens værdi.
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?
I øjeblikket tilbyder vi vores kunder følgende alternativer:
  • Bankgiro/Bankoverføring
  • Faktura op til 30.000 DKK (Ekspeditionsgebyr 29 DKK, betalingsvilkår 14 dage efter levering)
  • Visa og MasterCard

Læs mere om vores betalingsmuligheder her betalingsmuligheder.
Kan jeg returnere et ur, hvis jeg fortryder?
Vi tilbyder fuld returret i 14 dage, regnet fra den dag modtager dine varer. Pengene betales tilbage 1-2 arbejdsdage efter at vi har modtaget og behandlet din retur. Det er ikke muligt at returnere varer, hvis plomberingen er brudt.
Hvad gør jeg, hvis uret ikke virker når jeg modtager det?
Vi tilbyder 6 måneders forhandlergaranti på alle ure som ikke omfattes af producentens oprindelige garanti.
Vi kontrollerer altid funktion, stand og ægthed samt rengør alle ure.
Når det er muligt kontrollerer vi også urets baggrund i producentens register.
Hvor henvender jeg mig angående tilbud og kampagner?
Alle typer af henvendelser vedrørende markedsføring håndteres af vores marketingafdeling, kontakt dem via www.scanluxgroup.com.